Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM

Amanah Itu Berat

Hadith :

Dari Abdur Rahman bin Samurah r.a katanya:”Rasulullah s.a.w bersabda kepadaku:”Hai Abdur Rahman! Janganlah engkau meminta-minta hendak jadi pembesar negara kerana jika engkau jadi pembesar kerana permintaan, tanggungjawabmu akan besar sekali. Dan jika engkau diangkat tanpa permintaan, engkau akan dibantu orang dalam tugasmu.”

(Muslim)

Kod HTML Cahayafm

Jumaat, 17 September 2010


Pada 25 September 2010 bersamaan hari Sabtu depan, insyaAllah, Cahayafm akan dilancarkan oleh Datuk Masidi Manjun selaku ADUN Karanaan merangkap Menteri Pelancongan Kebudayaan dan Alam Sekitar Sabah. Semua kos makan dan minum ditanggung sepenuhnya oleh Tuan Hj. Safrin Karim, seorang usahawan berjaya di daerah Ranau. Cahayafm hanya perlu menyediakan banting/ banner Cahayafm. Justeru, kerjasama semua penyampai amat diperlukan untuk sama2 hadir pada waktu itu ( wajib bagi mereka yang tidak berkerja. Manakala yang masih belajar dikecualikan )

Selepas pelancaran, jadual bersiaran beserta segmen para penyampai akan dipamerkan untuk makluman pendengar. Mesyuarat/ perbincangan maya juga akan diadakan pada malam2 Sabtu/Ahad. Notis / makluman berkaitan mesyuarat dan perbincangan akan dipaparkan melalui skype dan blog Cahayafm.

semua penyampai yang ada masalah mic mohon diatasi perkara ini sebaik mungkin dan segera. Jika ada masalah SAM , sila hubungi penerbit atau penyampai2 lain dengan segera untuk mendapatkan bantuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan