Klik player di bawah untuk mendengar siaran CAHAYAFM

Amanah Itu Berat

Hadith :

Dari Abdur Rahman bin Samurah r.a katanya:”Rasulullah s.a.w bersabda kepadaku:”Hai Abdur Rahman! Janganlah engkau meminta-minta hendak jadi pembesar negara kerana jika engkau jadi pembesar kerana permintaan, tanggungjawabmu akan besar sekali. Dan jika engkau diangkat tanpa permintaan, engkau akan dibantu orang dalam tugasmu.”

(Muslim)

Kod HTML Cahayafm

Jumaat, 29 April 2011

Berkembar

Jadual berkembar akan digunakan oleh radio2 online untuk bersiaran di KKFM bermula 5 Februari 2011. Ini bermaksud, 2 jam pertama daripada tempoh 4 jam yang diperuntukkan untuk sebuah radio online , deejaynya akan dipandu dan digandingi Rumputt atau saya. Manakala , 2 jam seterusnya akan dilepaskan sepenuhnya kepada deejay2 berkenaan.

Atas kapasiti sebagai orang penting dalam kelahiran KROS juga, Rumputt dan saya akan mengawal dan memantau mana2 radio online yang ke udara setiap minggu. Justeru, banyak perkara baru yang terpaksa saya hadapi.

Oleh itu, saya mohon jasa baik para dj Cahayafm untuk memikirkan jadual yang sesuai untuk Cahayafm ke udara beserta skrip dan pemilihan lagu. Masa yang diberikan adalah selama 2 jam dan dijangkakan 20 buah lagu akan ke udara dalam tempoh itu.

Sila cadangkan lagu2 yang bakal Cahayafm keudarakan beserta info2 yang sesuai sebagai sisipan. Selain itu, mohon juga bantuan mereka skrip iklan Cahayafm untuk dirakam sekali gus dikeudarakan di KKFM.

Untuk maklumat lanjut, mohon kerjasama semua dj agar dapat membuka 'skype' malam ini agar dapat saya perjelaskan lagi perkara ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan